Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2009

ΘΥΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΜΑΛΑΚΕΙΟ ΔΙΑ. ΑΡΝΑΚΙ ΒΟΡΕΙΑΣ ΒΟΙΩΤΙΑΣ ΜΕ ΚΑΡΔΑΜΟ ΣΚΥΡΟΥ. ΜΙΑ ΕΥΓΕΝΗΣ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ ΣΥΝΤΑΓΗ ΑΠΟ ΤΗ ΝΤΟΡΕΤΑ ΣΑΣ


Αγαπητοί μου φίλοι δωδεκαθεϊστές, πολυθεϊστές, νεοπαγανιστές, εβραιοφάγοι, κουλουροφάγοι, αρχαιολάτρες, αρχαιοκάπηλοι, καλημέρα σας!


Είμαι η μεγάλη Ντορέτα Πέππα, η επι κεφαλής για το Δωδεκάθεο. Μόλις έχω γυρίσει με τρείς μώλωπες στο κεφάλι απο το Ναό της Αφαίας στην Αίγινα, όπου με πλάκωσαν το ΜΑΤ επειδή... θυσίαζα στη θεά μια 89 χρονη γιαγιά! Δηλαδή μια γιαγιά 89 χρονών πόσα χρόνια θα είχε ακόμη να ζήσει ρε παιδιά.... Άλλωστε τους διαβεβαίωσα ότι το σωματείο δε θα την έτρωγε.




Μετά απο όλα αυτά αποχαρακτήρισα ένα αρχαιολογικό χώρο και πήγα να κάνω εκεί τη θυσία μου.


Αν πάτε σε κανένα μουσείο, σε τίποτα αρχαία, να κάνετε τη θυσία προς το Δία.

Διαβάστε προσεκτικά:

Υλικά:

1 αρνάκι Βοιωτίας
1/2 κουταλιά της σούπας αλάτι
1/2 κουταλιά της σούπας λαδολέμονο
3 γραμμάρια διόσμο
1 κιλό ρίγανη
1/3 κιλό μέντα

Εκτέλεση (μπάμ!):
Παίρνουμε το αρνάκι μας και προσευχόματε 3.5 ωρίτσες στο Δία ντυμένοι Αρχαίοι Έλληνες, μιας και που άνοιξε το ανθελληνικό Τριώδιο. Αφού τελειώσουν\με την προσευχή παίρνουμε το αλατάκι μας και αλείφουμε το ζωντανό (συγγνώμη ψόφιο) αρνάκι μας. Ρίχνουμε μετά γύρω-γύρω ρίγανη και διόσμο. Προσοχή! Μέντα μη βάζετε μια πλάκα κάναμε.

Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΜΑΣ ΠΡΙΝ ΝΑ ΜΑΓΕΙΡΕΨΟΥΜΕ-ΘΥΣΙΑΣΟΥΜΕ

Ώ, Δία, άνακτα, Βασιλεύ, που κατοικείς πάνω στον αχνισμένο Όλυμπο κάνε να αχνίσουν και τα τζάμια της κουζίνας μου με υδρατμούς απο την κατσαρόλα μου ενώ φτιάχνω αρνί για θυσία. Μη μου στέλνεις όρεξη, διότι απο αυτήν έχω αρκετή. Δέξου τη θυσία μου αυτή, διότι είμαι η μόνη που βάζει μέντα στο αρνί και ξεφτιλίζομαι για σένα. Πές στην Ήρα να μη νευριάσει που μιλάς μαζί μου, διότι δεν το κάνεις για να με αποπλανήσεις αλλά για να καταφέρω να πραγματοποίησω θυσία στο δωδεκάθεο. Κάνε να μη φταρνιστώ πάνω απο το σφαχτάρι και το μολύνω, όπως επίσης και να μη βήξω. Στείλε μου, σε παρακαλώ, κύμινο, με το διαστημόπλοιό σου απο το Σείριο γιατί ξέχασα να πάρω προχτές στη λαϊκή. Κάνε η σάλτσα να είναι Pummaro, και το αλάτι Kallas. Κάνε τα κεφτεδάκια να έχουν κάρδαμο και η μελιτζάνα σκορδο. Και σου ορκίζομαι. Εάν έρθει κανένας άπορος Χριστιανός στην πόρτα μου δε θα του δώσω ούτε μισή φέτα ψωμι. Σπλαγνίσου με λοιπόν και κάνε το αρνάκι μου να βογγήξει απο το φαγοπότι.

ΓΕΝΟΙΤΟ!!!!


Καταγγελία: Η ΝΤΟΡΕΤΑ ΠΕΠΠΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ ΕΛ-ΛΗΝΙΔΑ ΜΑΓΕΙΡΙΣΣΑ! Έχουν βγεί κατά καιρούς στην τηλεόραση πολλοί ψευδο-μάγειρες που παραχαράσσουν την ιστορία μας (Μαμαλάκης-είπε ότι το αλφάβητο είναι φοινικικό, Βέφα-είπε ότι η κατσαρόλα που είχε μπροστά της ήταν LAGOSTINA ενώ στην πραγματικότητα ήταν CRONOS, ελληνική, Παρλιάρος-είπε ότι η moose chocolat είναι γαλλική, άκουσον άκουσον η σοκολάτα των ΜΟΥΣΩΝ γαλλική, τί άλλο θα δούμε;) για αυτό θα πρέπει να παρακολουθείτε την εκπομπή ΑΡΧΑΙΟΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΑ στο Όριον tv κάθε μέρα στις 15:00. Σήμερα, έχουμε σπάλα Λυκαίου!!! Μη το χάσετε!

Απο τη γλυκιά σας μαγείρισσα,

ΝΤΟΡΕΤΑ ΠΕΠΠΑ
Δόξα στους θεούς.
Απάντηση ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΝ: Ευχαριστούμε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου